Så var man student igen..

Jahaa ,så var första skoldagen avklarad.
Lite om IED i Florens- skolan ligger vägg i vägg med renässansklostret Santa Maria Maggiore, som är en utav Florens mest antika kyrkor.
Den gamla byggnaden som skolan ligger i har precis blivit renoverad och heter La Casa Della Creativitá.
Så allt är splitternytt men ändå antikt. Det bästa är innegården som har massa soffor och sängar (!!) , plus wifi så räkna med att jag kommer ligga där ( fatta ligga!!) och plugga så fort solen kikar fram.
För gött.

Det var skönt att äntligen få börja, idag var mest en introduktionsdag då vi gick igenom våra olika kurser, allt verkar verkligen vara hur roligt som helst. Kommer inte vara några problem för mig att plugga kan jag bara säga. Det är så lyxigt att jag får plugga det roligaste som finns i världen - mode.

Nu ska vi ut och göra stan osäker!
Hej

Kommentarer
Postat av: emilia.

ekman! vilket datum vare ni igen du kommer till svea och hälsar på?

jag vill meeeed gå i skola i italien, komvux alingsås bjuder inte på några äventyr alls.. :(



och btw, min mage är inte så skinny i vanliga fall, det där var på morgonen innan jag proppat den full med frull :D



puss&kram

2009-03-14 @ 01:21:44
URL: http://imilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0