Kaffekärringen är nöjd

Kom precis hem från IKEA. Så nice att det går gratisbussar dit och tillbaks hela dagarna!
Smaskade i oss chokladkaka och svenskt kaffeee. Såå gott!
Ligger även en megastor Expert affär där så jag köpte en digitalkamera. Äntligen!
Har varit utan ända sedan min kolavippade för ungefär hundra år sedan.. Iallfall, det blev en svart Nikon Coolpix.
Så nu blir det bilder minsann!

K har gått sin andra dag i skolan så nu är det italienskasnack här hemma för hela slanten.

När det gäller fashionweek i NY så var Betsey Johnson, inte helt överraskande, en färgklick i det annars väldigt gråa och trista kommande höstmodet. Istället för tältet i Bryant Park visade hon sin kollektion i sitt färgglada showroom. Jag är ju en torsk för mörka färger, men oh så skönt med lite uppiggande inspiration! Bilderna nedan är mina personliga favvisar.         




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0