Grattis Lina!!!

Idag är det Linas födelsedag, 22 anni. Hoppas du får en underbar födelsedag honey!

Nu har vi bott här ett tag och har blivit hemmastadda. Gillar verkligen området!
I lördags var vi på en supermysig liten pub som har liveartister som uppträder nästan varje dag. Hon som sjöng där i lördags var grym och vi har numera gratis inträde dit så mycket häng tror vi på!
På hemvägen fann jag lyckan- ett kebabhak med muuumma vegokebab! Är van vid Londons kebabställen där allt vego smakar kanin så jag blev såå happyy.

Imorgon ska vi på fest. Haha våra första vänner typ. Vi var inne på en vintageaffär mitt inne i stan häromdagen ( där dom bla. hade en helt fab grön YSL kavaj...Jag dog.) och provade lite saker och nån av ägarna tyckte typ att K hade schysst outfit så vi blev bjudna på deras fest. Så dit ska vi.

Idag har det varit sol men annars har det varit så ruttet väder va... Regn och grått. Fast varmt är det ju. 14-15 grader typ.. Iallafall det har blivit en sjuk mängd 24 avsnitt. Helt hooked!

Hahahah och  oh my, för några dagar sen fick K ryck och klippte sig själv. Ni skulle sett!!! Man såg skalpen!!!
HAhha.. fy att jag inte tog kort. Såhär i efterhand är det galet roligt, men när han hade gjort det började jag gråta.
Han såg helt förskräcklig ut. Så jag vägrade gå med honom utanför dörren om han inte hade keps.

Oh well. Dags för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0